Alla inlägg under maj 2021

Av Mikael Lindholm - 16 maj 2021 22:00

I dag blev det fiske i halvdant väder sol som skulle ha varit i egenligen regn ,så solen värmde jag började kl 09.00 å fiskade fram till 17.30 det blev två gäddor som jag vekar vara expert på . har gett upp fisket efter borre tydlgen inte min grej ??? en liten å en lite större . den ena på mc tail å den andra på en lite gunki jigg roligt som fan. Men skit fisle på er så hörs vi !!!

Av Mikael Lindholm - 14 maj 2021 16:21

Hej der var ett tag sen jag skrev har gått in för att fiska borre på jigg jigga , men tydligen så håller dom oxå corona avstånd ??? .det har bara blivit ca 12 gäddor små rackare men fisk som fisk.fått på alla slags drag spinnaere , hård å gumml beten plus små jigg bäst på gunki jiggar . vädret i april å maj har bjudit verkligen upp till dans snö hagel regn osv likaså tempraturerna har varr konatigt från 16 plus till 0 sen tlll 7/8 till 23 grader . jag kommer att bli abborr kungen men när det blir vet man inte ,men som sagt jag e på gång ????? skit fiske på er !!!

Ovido - Quiz & Flashcards