Alla inlägg under juni 2023

Av Mikael Lindholm - 30 juni 2023 13:30

Så nu kanske abborren är på gång men jag tror Det behövs några grader kallare . hade många små borrar som följde efter jiggen ,men ville ej hugga . vevade sakta å lätt den går ner till botten med små ryck då kom det några å högg . fick två fina borrar . svag lätt vind lite molnigt. men det märks att dom hugger när det brisar på sjön , när det e spegel blankt e dom som borta. jaja jag e nöjd I allafall som sagt nu e dom på gång:) skit fiske på er

Av Mikael Lindholm - 29 juni 2023 12:49

Ja det var vart mycket varmt både för mig å fisken så midsommar bjöd på varma dagar över 25 grader . men i dag den 29 juni så kom första fisken en skaplig abborre å den enda men endå en fisk :) varmt ca 25 g lätt vind med bris inslag så det var Nice skitfiske på er alla

Av Mikael Lindholm - 9 juni 2023 23:27

hej hej Det var ett tag sen jag skrev, det har hänt mycket sen dess . jag har beslutat att ta mitt pack å flytta I från Eskilstuna där man jag bott å jobbat sen 79 . jag har hittat kärleken i Strömsund som ligger i Jämtland.
Så jag lämnar all fiske här i Etuna där man har jagat många olika fiske arter som Abborre å gös och gädda .
nu blir det annorlunda fiskar som regnbåge öring bäck röding å till sist men inte minst harr. Det kommer att bli ett annorlunda fiske ,så det ska bli så spännande. jag återkommer när jag har kommit i gång :) mvh Mike skit fiske på er !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards